HilalKarakas01 Hayriye1410 bende mustelaya karar verdim bez alırken hem 1 numara hemde 2 numara mı almalıyım sizce
Hayriye1410 HilalKarakas01 sleepy nin 1 numarası ancak prematüre bebeğe tam geliyormuş çok küçükmüş bedeni o yüzden yeni doğduğunda 2 numara daha rahat oluyormuş ondan aldım yoksa eve stok yapmak yanlış bence. Alerji riski var boşa gider alınanlar
Aslihan_trker Islak mendil sleepy natural,uni baby her iksinden de aldık.Şampuan bübchen,uni baby,sebamed aldım ben bulunsun diye😇 Pişik kremi mustela 1,2,3bariyerli,sudocrem bide👍🏼😉Bez prima premium care 1💙
_TuBaa_ HilalKarakas01 Bez= Molfix ve sleepy ıslak mendil= Molfix ve üni baby Alt açma örtüsü=Sleepy Bebek şampuanı= Mustela Ocak’ta inşallah 🙏 nasip olursa tecrübe edineceğiz. Ben tavsiye üzerine aldım. Bugünde karşılaştırmak için baktım sleppy Molfix göre bir tık kısa ve en olarak biraz küçük.
DaisyMom HilalKarakas01 bez ve islak mendil sleepy dusunuyorum.Ama dikkat edin islak mendil yenidogan olsun.Sampuan durumunuz varsa katki maddesi olmayan birsey alin.Sampuan olarak ikisinide almayin.Ben yeşil anne markasindan babys green aldim sampuani tamamen katkisiz bir urun.Ayni zamanda deterjanida ayni marka aldim leke cikaricisiyla beraber.Instagramda muhendisoglu var hikayede one cikanlardan yildizlar listesine bakin muhakkak.Trendyoldan 25 tllik kuponum vardi 41 tllik sampuani 16 tlye aldim.Kargo bedavaydi.Trendyoldan alacaksiniz muhakkak markayi yazip oyle alin.Yoksa baska satici daha pahaliya satiyor.
Hilalkrmzkn HilalKarakas01 bez ve ıslak mendil sleepy aldım şampuanı da uni baby hem fiyatları da makul hemde içeriği güzel bi şampuan tercih edebilirsin
DaisyMom Hilalkrmzkn yanlis anlama yani yazmak istedim.uni babynin icerigi maalesef temiz degil.Muhendisinoglu sayfasindan one cikan hikayelerde bir bakin derim.Aristirilmis bir sekilde.🤗
Mammimammi HilalKarakas01 daha almadım ama 2 oğlum var. Onlardan deneyimledim. Islak mendil kullanmıyorum. Pamuk ve suyla temizliyorum. İlk 6 ay falan.sonrası ıslak mendil. Bez olarak yenidogan için bence en iyisi pampers pure. Şampuan mustela.
1prensesgeliyor HilalKarakas01 trendyolda geçen gün olan indirimden aldim sleepy nin 205 tane var icinde 90 tl ye. Ayrica 12 tanede islak mendilini aldim 60 tl. Sleepynin ben adet olurkende pedini kullanıyordum cok hosuma gidiyordu yumuşacık rahatsiz etmiyordu ve sizinti yoktu. Cocuk bezide ayni kalitededir diye düşündüm. Indirimleri takip edin çoklu adet olanini sipariş edin.
Burcumtlg Bezini henüz almadım ama bende sleepy alacağım. Islak mendil değil de pamuk tercih ediyorum. Pamuk stokluyorum. ‘’İpek, baby me, bebedor vs’’ Trendyolda uygun.Bakım ürünlerinin hepsini sebamed aldım. Yumuşatıcısını unibaby aldım.
Yeniden HilalKarakas01 bezi ve ıslak mendil primanın pure protection olan serisinden aldım. Mustela yeni doğan tanışma setini aldım. Deterjan olarakta hacı şakir aldım. En saf olanları bunlar. Şimdilik indirime denk getirip aylık paketlerinden aldım. Ama sonrası indirimde olmazlarsa alabilir miyim bilmiyorum😁😁 bebek bezinde sleepy küçük paket deneyeceğim. Ondan da çok memnun kalan var içeriğide doğal diye biliyorum.
Ozge3747 HilalKarakas01 Uzun süre prima kullandım memnundum sonra sleepy külot beze geçtim. Islak mendil unibaby yenidoğan, prima püre ve sleepy natural, şampuan mustela kullanıyorum
Merinosunannesii HilalKarakas01 bebek bezini molfix aldım ıslak mendil de cok araştırdım en temiz içerikler prima molfix izotonik sulu sleepy kekikli var paketin yarısı krem yarısı yeşil birde baby turco var beyaz paketli olan sleepy aldım önce 24 paketini 106 TL ye sonra baby turco nun 24paketi 79 tlmiş onu da aldım evde de kullanırım diye hem temiz içerik hemde prima ve molfix göre daha uygun şampuan mustela pişik kremi ise bübchen aldım
spaceship Bebek bezini prima premium care aldım, bakım ürünlerinin hepsi mustela, ıslak mendil yerine temizleme pamuğu almayı düşünüyorum…
HilalKarakas01 spaceship temizleme pamuğu kesinlikle en iyisi ıslak mendil ikinci planda kullansak daha iyi aslında herkes muslera yı öneriyor bende ondan almayı düşünüyorum canım
Ocall Bez sleppy dusunuyorum ama 1 numara kucuk demissiniz 2 numaradan baslanirmi direk oda buyuk gelebilir mi bebege sampuan uni baby aldim bazi yorumlardan sonra pisman oldum😊 pişik kremi olarak popolin almayı düşünüyorum granül sabun tozu aldım yumuşatıcı kesinlikle düşünmüyorum ıslak mendil de sleppy alırım daha 27 haftamda olduğum için erken diye düşünüyorum🤷♀️
1prensesgeliyor Ocall 1 numara pramütare erken dogan bebekler icin 3 kilonun altina oluyor. 2 numara ise 3 kilodan 6 kiloaya kadar olan bebekler icin.
Entm_18 HilalKarakas01 bence ıslak mendil kullanma ilk 3 veya 6 ay su ve pamuk kullan karar yine senin ben oğluma 6 ay ıslak mendil sürmedim sonrasında üni marka kullandım
Burculicee HilalKarakas01 dalin tercih ettim ben içerği değişmiş parfüm boya paraben sls sles yok ben bebeğimde dalin kullanıcam şampuan olarak bez molfix yenidoğan tercih ettim ıslak mendil araştırıyorum bende