Lilaaa merhaba, 10 kasımda testin pozitif çıktı. Pandemi hastanesinde ki kadın doğum doktorum gerekli muayene yaptıktıktab sonra gözetim altında kalmanız daha iyi olur dedi. Ben kendimi iyi hissettiğim için evde sadece kan sulandırıcı oxsapar ilacını kullanarak anlatabilirim sandım. Fakat 16 kasımda öksürüğüm iyice artmaya başladı ve ciğerlerimde ağrı hissettim, böyle olunca tekrar pandemi hastanesine gittim ve kadın doğum doktoruna muayene oldum, bebekte hiçbir sorun yok, ama ciğerlerim de artık zedelenme başlamış. Böyle olunca yatış verdi doktor. Her gün sabah akşam 2 adet kaletra adında ilaç kullandım hastanede. 10 günlük tedavi süresinde her gün en az 5 kez olmak kaydıyla tansiyon nabız ölçümü yapıldı. Nst bağlandı 2 günde bir. Doktor ultrasonda 3 kez bebeğimi kontrol etti. 9 günün sonunda kan değerlerimde normalde dönünce çıkış aldım. Yani ilaç da veriliyor gebelerde. Doktor şuana kadar bebeklerde herhangi bir olumsuz durumun tespit edilmediğini söyledi. Bende tereddüt ve korku içinde yattım hastaneye fakat şükür bebeğimle bende şuanda gayet iyiyiz. Hala oxsqpar lan sulandırıcı ilacına devam ediyorum. Kendi doğum yapacağım doktorumda bi süre daha yorulmamam gerektiğini ve ilacı kullanmam gerektiğini söyledi