Bende 20 haftalık hamileyim ve testim pozitif çıktı. Bugün karantinamız bitti, hala tat koku alamıyoruz. Birde ciğerlerim kötü sanırım 😔 yanımda 4-5 kişi birden sigara içiyor gibi hissediyorum ve boğuluyorum nefes alamıyorum. Hangi doktora gitmeliyim nasıl bi çözüm bulabilirler bilmiyorum 😔