Happykariner ayda55 aynen başka doktora da görün canım ne diyim aynı şeyleri yaşadıgım için bişey diyemiyorum
ayda55 Syydmoomm Kocaeli izmitteyim canim geçen yıl doğum yaptım özel hastanede 2600 TL prenses dogum fiyatı duyunca şaşırdım şuan gidiyorum aylık muane ucreti 200 tl
Haticeyuce31 ayda55 canım adet tarihini bilmiyorsan belki Geç döllenme olabilir Sen gene kanını falan ver bak hani için rahat etmezse gene bir doktora daha git Benim oğlum da Geç döllenme vardı 8 haftada duymuştum kalp atışına Umarım senin de öyle olur
ayda55 Haticeyuce31 canim dün kan verdim 17bi üstü çıktı şimdi Firdevs şekerci doktora geldim sıra bekliyorum bakalm bu doktor ne diycek
btlslymn 2500tl gibi devasa ücretler ödemenize hiç gerek yok..Devlet hastaneleri yapıyo bta hcg takibi yapın sonrasında zaten düşecektir.