bugün kontrole gittim 7+3 günlük kese var kesenin içinde bişey de var dedi doktor ama kalp atışını duymadık kan aldı yarın cikicak sabah yine gel dedi boş gebelik veya üzüm gebelik olabilir dedi ama belki tam âdet tarihini bilmediğimiz için geç döllenme yeni de oluşuyor olabilir dedi çok kafam karıştı yarın gidicem ama kürtaj derse başka bi doktora yine görünmeyi planlıyorum.