Heyecandorukta Sevilay7 12 hafta daha çok erken cinsiyet için, yanılma payı yüksek oluyor ve doktorlar genelde 16. Haftayı bekliyor cinsiyeti söylemek için, bize de 16. Haftada erkek demişti 🐣💙
Sevilay7 Heyecandoruktahadi inşlh bide bişey soracagım herkez diyor ki erkek bebek çok erken belli oluyor kız geç bu dogrumu
Heyecandorukta Sevilay7 Erkeğin cinsel organı daha belirgin olduğu için evet daha erken belli oluyormuş 🐣💙😁
Fasulyemibeklerken Heyecandorukta bakalım Allah neyi nasip ediyor ikisine de razıyız ama kızımın abisi olsun isterdim 🥰inşallah bir oğlum olur sağlıklı eli ayağı düzgün
Fasulyemibeklerken Heyecandorukta hahaha🤣🤣 yok kuzu yanlış anladın ilk gebeliğim bu oğlan olursa abi olur yani ikincide kız olursa demek istedim tabi inşallah 🙏👶🖤🤣
Hatice4270 @Heyecandorukta merhaba bana da bakar mısınız rica etsem….. Eşim:30.10.1994 Ben:13.03.1996 Son adet tarihi;22 Ağustos