Benim gibi vücudunun çatkayacağından emin olan hanımlaradır bu yazım. Hamileliğimin en basından beri çatlayacağımdan emindim o yüzden de telaşa kapılmadan bu duruma alıştırdım kendimi. Ama 6. Aya girmeme yakın hala çatlağım olmayınca Hindistan cevizi yağı, badem yağı, vazelin ve bebe yağı almaya karar verdim. Çatlayacağım konusunda yanıldığımı sanıp sevinmiştim. 6,5 aylık olduğumda gerçeklerle yüzyüze geldim ve göbeğimin göremediğim noktaları çatlamıştı!! Hemen bu yağlara yöneldim ama çatlamalar artmaya başladı. İnternette has zeytinyağı iyi gelir yazıyordu. Ailem her sene izmirden has zeytinyağı getirtir , denemekte fayda var dedim. Bugün 4. Günüm. Mucize!!! Kırmızılıklar azalmaya başladı😊🙏 umarım faydası olur benim gibi bahtsızlara 😊😃