Mavi87 uzmanlar hamileliğin son 3 ayında kullanılmasını öneriyorlar omega 3ün yoksa ben 5.ayda doktoruma sordum omega 3 kullanabilirmiyim diye yazmadı 6.aydan sonra hastalarıma yazıyorum omega 3ü dedi. Bende ona göre kullandım. Araştırın bence. Doktorlardan daha iyi bilecek değiliz.