Ayfs Edaa7 evet folik asit ilk 3 ay kullandım 3 ayım bitince folik yerine Imom omega3 verdi + kansızlıkta olduğu için demir hapı kullanıyorum o kadar
Zeynep_MT Möllers OMEGA 3 kullanıyorum günde 2 tablet. Gebenin günlük alması gereken epa ve dha değerini karşılayan tek marka. Bu arada haftada iki kez balık tüketimi göz önünde bulundurularak bu hesaplama yapılmıştır.
Edaaa14- Bende hamilelik öncesi hem folikasit hem vitamin hemde omega 3 hepsi bi arada olan ilacı doktorum yazmıştı onu kullanıyorum 2 aydır 🤗
sblaslan Bilge6363 Bilge6363 ben 18 haftalığım doktor 40 cıkama kadar regenesise devam dedi başka bişey kullanmıyorum içinde omega var zaten
Hacer27 Bende 9 haftalık hamileyim decavit+balık yağı+ aspirin verdi birgğn balıkyağı bir gün aspirin şeklinde alıyorm decavit hergün
Pina Pregnom piyasadaki en iyi takviye bence hem omega3 hem probiyotik hemde folik asit desteğe sağlar herkese tavsiye ederim 👍
minikmucizemmmmmm Ben henüz hamile değilim çikolata kisti teşhisi kondu ama doktor sadece omega3 koenzim Q10 ve folik asit kullan dedi. Folik asit kullanıyorum sadece. Diğerinin fiyatı biraz uçuk alamadım ne önerir siniz??
Cansuyrm35 Ben 12. haftadan itibaren ocean mummy, demir hapı ve ocean d vitamini kullanmaya başladım.
Selinayerdogan sumeyye8aslan bende 12. Haftadan 22. Haftaya kadar sadece decavit kullandım 23 ten sonra decaviti bıraktım şuanda d vitamini ve imom diye bir multivitamin kullanıyorum içinde omega da var
Mavi87 minnie123 nasıl ya. Omega3 6. Aya kadar kullanma mı dedi. Kullan demiş olmasın? Sanki bir yanlış anlaşılma var gibi geldi. Bebeğin gelişimi için omega 3 çok önemli.
minnie123 Mavi87 uzmanlar hamileliğin son 3 ayında kullanılmasını öneriyorlar omega 3ün yoksa ben 5.ayda doktoruma sordum omega 3 kullanabilirmiyim diye yazmadı 6.aydan sonra hastalarıma yazıyorum omega 3ü dedi. Bende ona göre kullandım. Araştırın bence. Doktorlardan daha iyi bilecek değiliz.
Mavi87 Ballstad kullanıyorum, epa ve dha oranları çok iyi. Norveç balıklarından a ve e vitaminleri ayrılarak kapsülleniyor. Hamile kalmadan öncede kullanıyordum..