minelimm vuracağınız bölgeler ve iğne ucu belli zaten etki etmeyecek kadar yanlış bi bölgeye yapmazsınız siz rahat olun. Vurduğunuz bölgede şişlik topaklaşma hissederseniz oraya vurmayın şişliği indirmek içinde bol kolonyalı pamukla ara ara üstüne bastırın dağılmasına yardım eder. Elinizi çok oynatmamaya çalışın. Vurduğunuz açıyla aynı şekilde çekin. Vurduktan sonrada ovuşturmazsanız morarmaz bile. Benim hiç morluğum oluşmadı.