Hatice-ts Minnosunannesiii 6 haftaliktan beri kullanıyorum her gün yaptırıyorum kollarım morardı ağrı var resmen çürüdü ama yeterki bebeğim ıyi olsun 22 haftalik olduk çok şükür normal ağrıması
ikizgebe Visne_Cicegi hemşireyim ve kesin bilgi. O hava içerde ilaç kalmaması için bulunuyor enjektörde. Hiç bi hazır enjektörden hava alınmamalı özellikle belirtir kullanıma hazır enjektör diye. Havasını aldığınızda bir miktar ilaç malesef enjektörün içinde kalıyor. Ben kendimde kullanıyorum. Kendimdede hastalarımdada hiç havasını almadım.
minelimm ikizgebe ya bize de eczanede gösterdiler once havasını alicaksın dediler yanlış mi yapiyoruz?
Aysun1983 minelimm bende öyle yapıyorum her seferinde kendimi hemşire gibi hissediyorum çok artistik bir hareket 😀
ikizgebe minelimm bizim aldığımız eğitimlerde hazır enjektörlerin havası alınmaz denir hep ama çalışma hayatımda bile bu bilgiyi atlamış insanlar görüyorum , içiniz rahat edecekse sağlık ocağındaki hemşirenize danışmanızı öneririm.
Kralice23 Hergun vurdum kendime igneyi dik tutup omzundan asagi orantiyi ayarlarsaniz acimaz bende senin gibiydim basta cok aciyodu 🙏 Videolar var yapilisiyla ilgili izle lutfen.
ikizgebe Aysun1983 yanmayı ilaç yapar aslında hava içeri gidecek kadar olmadığı için bi yanma yapmaması lazım , en azından ben havayı hissetmiyorum bile. Doktorunuzun neden böyle dediğini anlayamadım ama vardır elbet bi bildiği.
minelimm Aysun1983 ben koldan yapıyorum kendim yapamadiğım için eşim yapıyor size maşallah valla kendiniz yapiyorsunuz😉
minelimm ikizgebe yarın gidip kesinlikle hemşireyle konuşucam zaten çok tedirginim bu aklımda kalmasın yanlış yapıyosak öğrenelim teşekkür ederim sizede🙂
minelimm ikizgebe bişey daha sorabilir miyim size az once bi postta gördüm birisi yazmış "doktorum iğneyi once batır cek kan gelmezse oraya yap iğneyi "demiş böyle bişey var mı
Aysun1983 minelimm bende kola cesaret edemiyorum hep göbekten nasıl alışırsam öyle gidiyor bende eşim yapsa ben daha çok kasılırım galiba ama bi koldan denetmek lazım ona 😜
ikizgebe minelimm Almakta çok büyük bi hata değil sadece ilacın bi kısmı enjektörde kalıyor. Şöyle düşünün alınması gerekseydi prospektüste özellikle havasını almayı unutmayın yazardı. Rica ederim 😇 havasını aldığınızda morluk oluyor mu acaba vurduğunuz noktalarda ?
minelimm ikizgebe ben hep koldan yapıyorum bazı günler aşırı morarıyo bazı günler hiç bişey olmuyo onuda anlamadım
Aysun1983 minelimm karnım büyünce zor olacak gibi ama belirlediğim bölgeyi azıcık sıkıp öyle vuruluyorum canım yanmıyor ama bünye meselesi ağrı eşiğim yüksek galiba