Beyziikoo bende 14+2 günlüğüm. Hayır aslında ikili tarama testi için gittim Necatibey e buradaki tavsiyeler üzerine gittim memnun kaldım normalde Sincan lokman hekim e gidiyorum ama Necatibey daha ilgili geldi🤗 cinsiyet öğrenmek için hemde tarama testimin sonucunu öğrenmek için randevu alacaktım bir gaftadır alamıyordum. Yarın özelde öğreneceğim cinsiyeti neyse teğet etmiş olurum necatibeyde de