Ayaegulyunus Han-003 ve de şöyle söyleyebilirim sadece elif hanım için değil o hastanenin gebe polikliniği servisinde ki tüm doktorlar işinde bir numara kesinlikle 😊
Ayaegulyunus Han-003 yok ben çok memnunum elimden geldiği kadar çevremde hamile olanlar hastane soruyorlar herkese gittiğim hastaneyi öneriyorum ve onlar da gayet memnunlar orda doğum yapanlarla da konuşuyorum onlar da çok memnunlar doğumdan sonra da çok ilgililer diyorlar çok şükür bugüne kadar hiç sorun yaşamadım çok ilgililer ve o kadar güzel bilgi veriyorlar ki doktorlar çok çok memnunum yani 😊 bende o kadar çok araştırdım ki özel veya devlet ama herkes iki hastane hakkında güzel yorum yaptılar Sami Ulus Beştepe ek hizmet binası olarak geçiyor diğeri de cebeci de varmış oraya hiç gitmedim ilk baştan beri Sami ulusa gidiyorum
nazargrmn Bgs çok başarılı ve çok nazik bir hekim inş yeni ofisinde basarılara adım atar. 2 . Gebeliğimde tartışmasız dokturum olmasını gönülden isterim .
Beyziikoo Han-003 Devlet hastanesine gitmek istiyorsanız eğer şehir hastanesinde Necati hocayı tavsiye ediyorum gönül rahatlığı ile. Bende tavsiye üzerine gittim ve çok memnun kaldım. Özel hakkında bi fikrim yok 😊
esilemerveker Beyziikoo bende o doktora gittim bir kere de randevu bulamıyorum bir türlü 182 den. Adam hep dolu 🙈🙈
Gul-gul06 Cinnah’ ta Hülya kula ya gidiyorum. Özel sağlık sigortaları ve hastaneler ile anlaşması var. Sağlık sigortası yoksa muayene ücreti 350 TL. Çok memnunum çok Güler yüzlü, anlayışlı, işinin ehli biri.
Zehraaa98 Gul-gul06 ben lisedeyken yanında staj yaptım hülya hocamın🤩 29 mayıs hastanesındeydı dikmende doktor gıbı doktor
Bathy21 Gul-gul06 hülya hanımın paket şeklimde ücreti nedir ? Ben gebe değilim kendisine muayeneye gitmek istiyorum ama olası bir gebelikte takipli hastası olmak isterim. Kan tahlillerini falan muayenehanesinde mi yapıyor detaylı için dışarı mı yolluyor ?
Bgs nazargrmn ilk gidişimde ayrılacağını öğrendim ama güzel iletişim kurmuştukki değiştirmeyi düşünmedim. Kendi kliniğini açama kadar medicalde kontrollere gittim şimdi kliniğine gidiyorum. Tüm hamilelerin karşısına inş hep Ertan Hoca gibi doktorlar çıkar 🙏 sizde inş 2. Gebeliğinizde devam edersiniz 🙏