98 kiloyla doğuma gittim doğum sonrası 88 kiloydum. orta boy bana çok iyi gelmişti. Bu bezi doğum sonradı kullanacaksınız o koca göbüşünüz olmayacak, ayrıca bu bez piyasada hasta yaşlı bezi olarak geçiyor ve sadece 2 bedeni var. Yani aşırı kilolu değilseniz hepinize orta beden uyar. Bir de kendi sitesinden telefonlarını arayıp ya da form doldurup numune isteyebiliyordunuz hala var mı bir bakın isterseniz.