DidemYldrm yasminyasmin kızlar bende alıcam ama kararsız kaldım 61 kg um doktorum 4 kg falan alırsın maksimum dedi 65 kg oluyorum Doğum zamanında aşağı yukarı
feyza123 DidemYldrm büyük boyu bile lastikli yani bence 1 büyük 1 orta boy al bende aldım yarın doğumum inşallah ilk günler karin inmiyor büyük boy kullanırsın sonrada orta boyu zaten lastikli olduğu için her yerini sarar benm 2.dogumum
yasminyasmin Deletedmom_879 az önce aldım 21.90 Yalnız dikkat edin erkek ve kadın için olanlar ayrı Bir de boyutuna tabiki 🤗
sedaskan yasminyasmin oyledir ama onlarin da kullanisli olcagini dusunuyorum. Bir arkadasim da bu dependleri degil hastaneden verdikleri bezleri kullanmis rahat etmis baya. Ikisini de deneyip gormek lazim.
yasminyasmin Deletedmom_879 ben çok kilo almama rağmen ayaralanabilir olduğu için büyük boy aldım. Yalnız dönüşte buradaki yerel bir markete girdim orada da vardı ve fiyatı 20 Tl idi. Gerçi daha ucuz da olmaz.
Dnzylmz yasminyasmin açıp baktınız mı acaba büyük çok büyük olmasın oturmazsa yine sızdırır düşüncesi var bende dün üç tane şok a baktım hepsinde büyük boy vardı
yasminyasmin Dnzylmz şimdi açıp baktım Üst tarafı çok ince lastikli olduğu için bedeni sarıyor sadece ped kısmı büyük gibi geldi bana. Ama o da gerekli diye düşünüyorum. Pişman değilim büyük boy aldığım için. Karnım olmasaydı da bedenimi sarar gibi
DidemYldrm feyza123 benim karnım da çıkmadı ki canım iç karnım çok geniş son aya doğru bakıcam tekrar dan karnımı ölçücem öyle alıcam ama büyük ihtimalle orta boy olanını alırım ilk gün takıcam zaten sonu sonra pede geçerim