28 haftalikken basladim oncesinde corap dahi almadim.gittigim tum doktorlar da 28 den once bisey alinmamasi yonunde uyardilar, risk her zaman vardir tabi ama risk orani en fazla ilk 28 haftada fazladir cunku bebek dogsa bile yasamaz dediler..nitekim daha once yasadigim tecrubeyle gordum malesef esyalar cok uzuyor kayip olunca..insalla herkes saglikla kucagina alir ama bence alisveris icin sabirsiz olunmamali, 34. Haftadan sonra agirlik basliyor , alisveris icin yeterli zaman oluyor.