Merhaba kızlaar bizde 18+3 deyiz benimde oglusum oluyor Rabbim nasip ederse 😊 Bende zıbın , corap , müslin bez aldm bitane battaniye ördüm , teyzeside 3 tane battaniye aldı , ananeside agız mendillerini , puset örtüsünü yaptı , emzik zincirini hazırladık biberonu emzikleri mama kasigini dahi aldım 😊 Onumuzdeki haftasonuda ufak ufak artk almaya devam edicz 😊