Gizememir08 Sami ulusa gidiyorum ilk doğumumu da orda yaptım aslında şehir hastanesine gidecektim orası kalabalık diye gitmedim Sami ulusta elif yılmaz çok ilgili bir doktor odalar tek kişilik
MihricanA Nurerdogan01 Randevulari açıldığı gün doluyor o yüzden çıkmıyor muhtemelen ben zor randevu aldim ayin 7’sine 15:40 birde son randevuya yetistim😂 Ama sabah erken gidince de alıyorlarmış
MihricanA Nurerdogan01 Duydum ama hic gitmedim Fatma Salih diye bir doktor var bulursaniz ona alin cok iyi o da