Minniemouse89 Slm , pendikte ersoy emsey adatip medipol medical park gibi hastanelerde yakin zmnda dogum yapan memnun kalan var midir ? Fiyat icin yazabilirsenz cok sevinirim
Tubasahra Minniemouse89 Merhaba ben adatipa gidiyorum zorunlu sez.3200 dendi .Benim 4. Olucak 4.200 acil olur kendi doktorunu istersen oda 500 TL doktorum Tuba Tarhan tavsiye ederim.☺️Zaten sırf onun için gidiyorum.
deniiizz Minniemouse89 Pendik Medical Park normal doğum ve zorunlu sezeryan 5000,isteğe bağlı sezeryan 6500. Yılbaşından sonra değişecekmiş ama fiyatlar..
birsebekbirgobek Minniemouse89 en uygunu yüzyıl, geçen yıl doğum yaptım hatırlamıyorum tam ücretini am en uygun fiyatlı orasıydı. Artı doktorlar da ilgili, muayenelerde de, doğum sırasında da doğumdan sonra da ilgileniyorlar gayet güzel 😍
Nhl_gndm Minniemouse89 ada tip hastanesi tuba tarhan a gidiyorum cuma günü yatis verip doguma alicak 3.500 normal 3.750 zorunlu 5000. De istekli sezeryan dediler bana. Nst 60 muayne 165
Minniemouse89 Tubasahra Slm cnm Bnde subat sonu mart basi ortasi gibi zorunlu sezaryen olcm sanirim . Bnde adatipa gidiyorum. Fatma Hanım ve Ünal Bey var . Ilki bnmde sezaryendi . Yilbasindan sonra zam fln Diyorlar . Ben normal de Göztepe medical parka da gidiyorum hep ama dogum icin 10 bin tl dediler . O kadar para vermek de zoruma gidiyor . Oraya verecegime cocuguma odasini ihtiyacini alirim diyorum .
Tubasahra Minniemouse89 Benimde eğer erken doğum riskim var zamanında doğarsa Şubat ayında olucak biz geçen hafta konuştuk zam gelirse bizi bu fiyatta sabitleme ihtimaliniz yokmu dedim.Oda 3 senedir zam gelmiyor yine zam durumu yok falan dedi .Ocak ayindakilari sabitliyoruz Şubat içinde konuşuruz dedi.Bende baştan beri buraya geliyoruz bı güzellik yapın dedim de bilmiyorum.Cogu kişiye farklı fiyatlar verilmiş.Ben 5000 bini gözden çıkardım 3. Doğumumda Tuba hoca yaptı o yüzden sırf onun için gidiyorum başka doktora güvenemem.
birsebekbirgobek Minniemouse89 Fatma hanım çok çok iyi, adatıp a gelmeden önce yüzyıldaydı ona gidiyordum ama adatıp çok pahalı olduğu için devam edemedim 😔
Minniemouse89 Tubasahra Evt Bnde ilk dogumumu Zeynep kamilde yaptim 38. Haftada bebegimi ksybettim sezaryenden sonra oksijensz kalmis karnimda. Tüp bebekle suan yine hamileyim 24 haftaligiz . 37 de fln Hemen erkenden alsinlar istiyorum o riske girip beklemek istemiyorm . O yuzden evime cok yakin adatip hem adatipa hem medical parka iki yerden takipliyim . Korkuyrm adatipta bsy olur mu diye . Simdi aradim bna 5000 tl dedi sgk li 🙈 baya farkli fiyat veriolar . Bnm 2. Sezaryen mesela 4. Sezaryen e göre azcik daha uygun olmasi gerekir diye dusundum de öyle degil fiyat bu sekilde dedi cagri merkezi 😕
hhulyas Tubasahra tuğba hanımdan bu kadar memnun olduğunuzu duyduğuma sevindim ben de ona gitmeye başlamıştım çünkü:) bu arada hastane doğru bilgi vermiyor yazın sorduğumuz fiyatla şimdiki aynı değil. nasıl zam yapmadık diyebiliyorlar acaba
Tubasahra Minniemouse89 Basınız saolsun rsbbim tekrarını göstermesin inşallah .😔Hayırlısıyla sağlıkla alın kucaginiza .Vala bende bilmiyorum ki hiç anlsm veremedim bu işe bı hayırlısıyla dogursaydık.
Minniemouse89 deniiizz Göztepe çok uçmuş ozmn ya🤭 ikisi de ayni hastaneler zinciri ikisi de medical park 🤔 bir de sunu Merak ediyorum diyelim ki Aldim simdiden dogum icin odeme yaptim . Binbir türlü hali var dunyanin acil bi sekilde en yakin baska bi hastaneye Gtmek zorunda kaldim . Noluo ozmn o odedigim para yaniyor mu acaba ?
deniiizz Minniemouse89 evet aynı hastane olmasına rağmen değişiyor fiyatlar. O konuda bir bilgim yok ama iade olur herhalde 🤷🏻♀️
Tubasahra hhulyas Benim doktor canım var tuba hanimi çok araştırdım 3. Doğumumda 27. Haftada tanışıp 31 haftada doğum yaptım.Kac defa yanıma geldi istese benim hastam değil deyip ilgilenmedi hemde çok vicdanlı insanı korkutmuyor asistanıda çok tatlı.Mesela 17. Haftada rahatsizladim acile gittim Ünal bey vardı kapıdan daha girmeden erken doğum değil haberin olsun olursa düşük olur dedi bende biliyorum ama korkuyorum dedim . Geçen haftada Tuba hocaya gittim acil anlattım dedim belki psikolojiktir die oda olsun en azından iicn rahatladi iyi ki geldin dedi.Yani insanı rahatlatıyor doktor olarak para göz de değilde işte hastane 😏😏
Minniemouse89 Tubasahra Ünal bna naptı ? 17. Haftada kasığımda ara ara batma oluyordu iğne gibi . Günde 2 3 kere anlık olup geçiyordu . Tüp bebek ve kıymetli gebelik diye bir de kaybımız var diye acile gittik ilk orda Ünal’la tanıştık . Odasına aldı kapıdan çok hasta çeviriyorum normalde sadece acil bşy olursa bakarım dedi . Masasında oturuyor karşında ağlıyorum bişy olmuş mudur diyorum bebeğe .ilk önce ultrasonda bakacağına acildeki bankodaki kızla konuşuyor kayıt açıldı mı ? Yok yanlış açmışsın fln filan onu bekliyor . Test tanıtımı yapıyor 2 3 bin TL yok şöyle iyi böyle iyi bebekte bşy varsa çıkar dio . Yok bel açıklığı için de test varmış o da ücretliymiş fln . sonra bna gelip bebekte bu da varmış niye bize demediniz demeyin sorumluluk almam bu testleri yaptrın sonucu yüzde bilmem kaç doğru gibi şeyler söyledi . TeRAziye çıkarttı fln . Kilo ölçtü kayıt açıldı diye tel geldi de beni öyle muayene etti . Bebek doğum pozisyonuna geçmiş dedi . Acil yatış dedi serum takılacak . Rahim dikilebilir fln Bn de eşimde ağlıyoruz bizi yAtırdı bi serum verdi .nöbetim sbh 10 a kadar gitmeden uğra yanıma dedi gitti . Yatmam dedim çıktım serum bitince gittim Ersoy hastanesine kurtkoyde baktı etti çok geniş yeri bebeğin dönebilir baş aşağı normal dedi düzelir kendisi döner takla atar normal yani dedi rahim uzunluğu baktı normal bebek baş üstü dursa bile bu doğum kanalına girdiği anlamına gelmez dedi . Tedbiren Ünal’ın yazdığı Protestan fitili aldım kullandım . Sbh eşimle gittik ünala tekrar . Randevulu hasta bakıo . Bekleyen 4 kişivarmış sonra beni alcakmış . Çaldım kapıyı daldım içeri düşük riskin var dedin yatış verdin Bnm durumum acil önce bna bak 2 dk dedim çok sinirliydim bizi korkuttuğu için ztn .yok dedi bekle bekleyem dedim kızdım herkes baktı olay çıkartcm mecbur aldı bebek bak iyi dio bşy yok niye korktun ki dio . Orda bekleyen anneler fln hep hak verdi madem böyle dedi tabiki önce seni alması lzm randevuyu on dk geç de alabilir hep böyle bekletiyorlar dedi fln . Güvenim kırıldı gtmedim 17. Haftadan beri bi daha . Fatma Hnm vardı o iyiydi Ünal yüzünden korktum bişy olur mu olsa müdahale ederler mi diye 🥺
Minniemouse89 birsebekbirgobek evet kaynarcada imiş duymuştum onu yoğun bakım bebek ve anne için olması şart Bnm için Allah korusun var mıydı acaba yoğun bakımları ? Bi de 24 saat dr var mı hastanede hazır doğum için