Merhaba bende 11+5 deyim bu cuma günü 2li taramaya girdim bebeğimin ense kalinligi 2.8mm olctu doktor .. taramanin devamında kan bile almadı.. direk benden fetal dna istedi yurt dışına kan gonderilip bakacaklar down sendromu suphesi icin .. burun kemiği var farklı makaleler de okudum 3mm ve üzeri için mis bu şüphe ama benden yinede istedi bu testi dun yaptirdim 10 gun sonra cikicak bekliyorum sonuc ama şuan gerginim kaygilarim var acaba aranızda yaşayan varmi bu durumu …