11+5 im. Aşırı derecede yorgun ve uyku halindeyim hep yatıyorum :( çok da bulantım var. Ne zaman geçecek bu belirtiler :((
3 gün önce ikili test yaptırdım, kan sonuçları henüz çıkmadı ama ultrason sonucu iyi dedi doktor. Cinsiyet için 1 ay sonra ancak dedi.