ssnnmmm Hamileliğimi ben gidip bildirdim arada doktorumun istediği tahlilleri yaptırmaya gidiyorum ama aşı için onlar aramıştı
1PrensAnnesi Mutluuyuvaa gitmeye bile gerek yok arasanızda olur hamilesiniz zaten Allah korusun hastalık olur filan
1PrensAnnesi Mutluuyuvaa bense bıktım büyük çocuğum 3yaşında onunda boy kilo kan değerlerini sürekli sürekli arar yaptırırlar
Arslan2104 Mutluuyuvaa ben sağlık ocağında gebelik testi yaptırdım. Pozitif çıkınca 1 hafta sonra beni arayıp çağırdılar.
izmirsibel Mutluuyuvaa şimdi neyi sistemde hangi hastaneye gidersen git gebe olduğun hangi sağlık ocağına kayıtlıysan oraya düşmesi lazım ve seni aramaları lazım bende öyle oldu çünkü ama aşıları vurdurmak istersen sana kalmış birşey 😂 benim fobim var kızlar ondan