Mutluuyuvaa Hanımlar beni hiç şimdiye kadar sağlık ocağından aramadılar ne aşı için nede başka bişey için onların sistemine düşmüşmüdür hamilr olduğum
mercimeginanne Mutluuyuvaa ben kendim gittim bildirdim gebe olduğumu sonra bana takip çizelgesi verdi o tarihlerde gidiyorum direk hiç arayan olmadı. Numaramı aldı, numarasını verdi ebe ama hiç mesaj yada arama gerçekleşmedi
Hifask44 Mutluuyuvaa kaç haftalık hamilesiniz acaba aslında sizin bildirmeniz gerekiyor ben bir kere bildirdim ondan sonra onlar beni aradılar hep
Beyzan Mutluuyuvaa direk onların sistemine düşmüyor sağlık ocağında kan tahlili yaptırman gerekiyor. anlatıyor ilk gebeliğin ise tetenoz aşın var bir kaç doz. Benim 2. Gebeliğim olduğu için sadece 5.ayda bir doz aşı vurulacak virüs yüzünden bir sıkıntın olmazsa gelme ben seni ararım ayda bir kere dedi
Mutluuyuvaa mercimeginanne bazı sağlık ocakları sık sım arıyormuş galiba canım kilo takibi şeker tansyon için benide hiç aramadılar 🤭
Mutluuyuvaa Hifask44 18 hafta canım bilmiyorumki daha önce kürtaj olmuştum o zaman aramışlardı dedim demekki sistmlerine düşüyor hamile olduğum
1PrensAnnesi Mutluuyuvaa evet benim sağlık ocağım onlardan mesela her gün çağıracak nerdeyse 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Sürekli bi ölçüm bi tahlil
mercimeginanne Mutluuyuvaa işte bazılrı arıyor bazıları aramıyor malesef. Geç gidenlere de nie haber vermediniz diyorlar 🙈 sen git haber ver bence önlemini al :)
Oglakdorukcum Mutluuyuvaa yok ya ne araması bende sağdan soldan duydum tetanos aşısı olunuyor diye gittim ebeyi buldum dedim boyle bır aşı yapılıyormuş felan filan ozaman beni kayıt ettiler aşıyı yaptılar 2nci aşı zamanında aramadılar bana çizelge kartına tarih yazmıslardı o tarihte gittim yaptırdım basit işlem
1PrensAnnesi Mutluuyuvaa gitmeye bile gerek yok arasanızda olur hamilesiniz zaten Allah korusun hastalık olur filan
Beyzan Mutluuyuvaa evet zorunlu canım bir kaç doz yapılıyor . Doğum sırasında olası bir mikrop kapma vs olmasın diye yapılıyor diye biliyorum anneye aşı kartı veriliyor.
1PrensAnnesi Mutluuyuvaa bense bıktım büyük çocuğum 3yaşında onunda boy kilo kan değerlerini sürekli sürekli arar yaptırırlar
Oglakdorukcum Mutluuyuvaa 22 haftalar arası gidip sorabılırsın canım yani 1ay 10 gün falan arayla 2 kez aşı
plakayerli ben sağlık ocağında 5 haftalıkken kan vermiştim. şimdi 12 haftalık tekrar vermek istesem tahlil yaparlar mı acaba. (ikili test yapmadım o yüzden yakın zamanda hiç kanıma bakılmadı)
MH4225 Mutluuyuvaa bende 32 haftalık hamileyim şimdiye kadar aramadılar aslında hamileliğimi bildirdim ama aşı içinde aramadılar nede takip kartı verdiler