Aysel canım bende 18+6 günlük hamileyim bende senin gibi tutuyorum ve doktorumda şükürler olsun ki çok güvendiğim bi hekim,sizin doktorunuzla aynı şeyleri söyledi ☺ İftar ve sahur arası doğru beslenir ve su tüketimimi aksatmazsam tutabilirsin sana kalmış dedi kendini bi dene bi gün tut bi gün tutma dedi.şükür dediğini yaptım ve bi sıkıntı yaşamadım rabbim kolaylığını veriyo,bizim bebeklerimizide bizden iyi kimse düşünemez sanırım🌸🌸 Allah kabul etsin canım takılma hiç bişeye, hayırlı geceler ♥♥♥