Aysel kendini iyi hissediyorsan sıkıntı yok. Ben ara ara tutuyorum, hergün tutamam şuan mesela.. Herkesin bünyesi farklı. Bi arkadaşım 30 haftalık hamile, hem o kendini iyi hissetmiyor hem de doktor da müsade etmemmiş.
Havuç suyu bebeğin amniyotik sıvısına çok faydalıymış, iftar sonrası bunu da tüketebilirsin. Vitamin olsun kuzucuğa 🤗💕