Miranadar Zeynepahmett Hayır benim bebeğim 30 haftada onden gitmeye başladı ve ikinci doğumum olacak ilk oğluma şekerim yoktu … suan çok kilo bile almadım hiç bir belirtisi yoktu bence yatirmaliisn bi zararı yok bi kutu elmalı gazoz içiyoRsun zaten bebeğini tehlikeye atma sonra kötü sonuçlar oluyor allah korusun
Zeynepahmett Miranadar yok zaten testler tahliller konusunda öyle yapmam etmem düşüncesinde olanlardan değilim canim. Hani sadece yaptirmasam ne olur acaba diye merak ettim bu konuda bir şey demedi çünkü doktor. Teşekkür ederim bu hafta içi gitmeye çalışayım
imren91 Zeynepahmett Canım benim bebeğim de haftası ile uyumlu, suyu normaldi , kilom normal , ailemde şeker hastası yok. Yani farklı durumlar da olabiliyor. Bence yaptır sonrası üzülürsün.