Betul5352 Kızlar aç karnına 50 gr seker yüklemesi yapıldı şeker yüklemem sonucu 291 cıkmış yüksek mı sonuç bilen var mı
Miranadar Betul5352 çok yüksek insülin başlar doktorun benimde yüksek çıkıyor bende insülin kullaniyorum
imren91 Betul5352 Benim 75 likte 205 çıkmıştı. Diyet ve kan şekeri ölçüme yapıyorum. Sizinki baya yüksek. Acilen dahiliye doktoruna ordan da diyetisyene gitmelisiniz
Betul5352 Bu kanı verirken çok stresliydim bi kaç problem den dolayı bunun etkisi olabilir mi acaba bi nevi
Deletedmom417 Betul5352 hayır alakası yok canım çok yüksek çıkmış diyet uygular sanırım doktorun yada insülin
Betul5352 aymira_27 gittiğimiz yerde veriyolar şekerli suyu öncesinde kan alınmadı içtikten bir saat sonra kan aldılar
haziranin25i Betul5352 gebelikte şeker aralığı 70-110 arası kabul ediliyor. Sizin 291 çıkmış ve çok yüksek
Miranadar Betul5352 yok canım hayatında olumsuz bir etkisi olmuyor ama çok önemli sakin ihmal etme allah korusun ben başta fark edemedim bebeğim suan 3 hafta önde gittikçe şişiyor bazı olumsuzluklar oluyor o yüzden ihmal etme diyet + insülin başlar doktor sonra düzene giriyor
kubrayylmz Çok yüksek çıkmışta banada 75lik yükleme yaptılar ama şerbet falan vermediler bi sefer açken kan aldılar 2 seferde tokluk kan aldılar
Ftmsrkn Betul5352 çok yüksek çıkmış benim ki de yüksek çıkmıştı önce diyet uyguladık diyete rağmen hala yüksek devam etti insüline başladık
Miranadar Zeynepahmett 26 haftada yaptım sınırda çıkmıştı 30. Haftada tekrar kontrole gidince bebegin karın çevresi 3 hafta önde gidiyordu o zaman daha fazla yükselmiş doktor tekrar test yaptı malesef şeker çıktı zaten 26 dan sonra daha da yukseliyormus suan 37. Haftadayim doktor normal çok zor diyor bakalım birazdan kontrole gidicem
Zeynepahmett Miranadar benim doktorum bana bıraktı da kararsız kaldım canim. 24+6 yım. Bebeğim haftasıyla uyumlu boşuna yaptırmak da istemiyorum. Bebeğin önden gitmesi dışında bir belirti var mıydı ya da zararı var mı,? Bilgin var mı
Busramusti Betul5352 benimde 160 çıktı yüksek dedi doktorum şuan kontrol altına aldık 10 günlük her öğün ölçüyorum çoğu şeyi çıkardım hayatımdan hayırlısı olsun inşallah hepimiz için şeker sıkıntılı
Miranadar Zeynepahmett Hayır benim bebeğim 30 haftada onden gitmeye başladı ve ikinci doğumum olacak ilk oğluma şekerim yoktu … suan çok kilo bile almadım hiç bir belirtisi yoktu bence yatirmaliisn bi zararı yok bi kutu elmalı gazoz içiyoRsun zaten bebeğini tehlikeye atma sonra kötü sonuçlar oluyor allah korusun
imren91 Zeynepahmett Canım benim bebeğim de haftası ile uyumlu, suyu normaldi , kilom normal , ailemde şeker hastası yok. Yani farklı durumlar da olabiliyor. Bence yaptır sonrası üzülürsün.