Asafikoo Elidamla35 32+1 benimde ve sertleşme oluyor hareketleri canımı acıtıyor resmen bende de de şu fazlalığı var
Elidamla35 Asafikoo hadi ya doktor herhangi bir riskden falan bahsetti mi yada neyden kaynaklı olabileceğini ?
haziranin25i Elidamla35 31+2 deyim bende pek dertleşmeye denk gelmedim. Kızım zaten çok hareketli bir bebek değil.. Tekmeleri bile narin 🧿 hazırlıklarımız çok şükür bitti çanta hazırlamak kaldı 💃🏻🐞 heyecanlı bir bekleyiş 💜💜
Asafikoo Elidamla35 şeker testi yaptı normal çıktı zaten erken doğum riski oluyor dedi çok yüksek düzeyde değil dedi ama
Elidamla35 sevimlieyuboglu61 etmeye çalışıyorum bakalım bu hafta kontrolüm var umarım bir sıkıntı yoktur
Melikeakkc Bende hiç karın sertleşmesi yok herlde ya nasıl bişey tam bilmiyorum ama uzun süre ayakta durduğum zaman bi karnım geriliyor ama inşallah zamanında gelir 40 I görmeyiz 😂😂 33+4 üz 😂😂