Nurunsl adet ağrısı vardı ama ben 2 sene içinde 2.sezeryanum olacağı için diye düşünüyordum ama suyu azalmış birazcık bol su içince geçti yani benimkisi sudan kaynaklanmış.vücut kendini hazırlıyor yani hafif ağrılarla.erken doğum riskin yoksa birşey olmaz inşallah