kucukfindik ben de yaptirdim iki doz olmak uzere, ilkinde agrim olmamisti ki hemsire agri yasayabilecegimi soylemisti, hatta soldan vurmustu solak oldugumu sonradan soyledigimde de uzulmustu cok agrin olursa rapor yazalim istirahat et diye ama olmadi cok sukur, ikinci dozu sagdan vurmustu cok hafif normal bir agri ve biraz sislik olmustu ama oyle kolumu kaldiramayacak kadar siddetli olmadi..