kucukfindik Bugün tetanoz aşısı olacağım kolda şişinlik ağrı felan yapıyormuş bu durumu yaşayan var mı ?
Asilinannesi1 kucukfindik ben geçen hafta yaptırdım. Sadece kolunu kaldırıp indirirken ağrı oldu başka bi etki yapmadı bende bilgin olsun
Tugceasel_ kucukfindik 20+1 haftamda yapılmıştı ilk doz ilk gün agrısı oldu biraz da gece uyuştu uyuyamadım ama ertesi gün geçti
Sevcaninan kucukfindik Bende Cuma günü yaptırdım kolu indirip kaldırırken agrı yaptı ilk gecede ateş yaptı bende
gamzelinaz Ben henüz yaptırmadım bilemiyorum ama kacıncı haftadasınız? Saglık ocagından mı haber verdiler
Tugceasel_ gamzelinaz normal şartlara göre sağlık ocağına siz bilgi verdiyseniz ilk doz 20 ikinci doz 24 haftada vurulması gerekiyor .
kucukfindik gamzelinaz kan tahlili ve idrar tahlili için çağırmışlardı 1 ay önce o zaman söylemişlerdi.
ulviyedemirbas2 Tugceasel_ beni sağlık ocağında 16haftalıkken çağırdılar vuruldu bide 1aydan sonra 2doz için arayacaklar
gamzelinaz Tugceasel_ anladım. Ben yurtdısındayım. Burda oyle bir takip sistemi yok. Ben arastırırsam öğreniyorum yoksa kimse beni su haftada su var dıye bilgilendirmıyor
Susamcan kucukfindik ağrı yapıyor bana 48 saat sürer ateş yapabilir korkma dedi ama geçen çarşamba yaptırdım hala dokununca ağrım oluyor biraz zor geçti benim için belki kişiye göre değişiyordur
H-M kucukfindik ilk gün ağrı oluyor cnm kolunu fazla hareket ettirmemeye çalış gecede üzerine yatmamaya çalış sonra ağrısı azalıyor benim 1 hafta sürdü birisi yumrukla vurmuş gibiydi.
Tugce11 kucukfindik 5 gün oldu yaptıralı daha dün hafif sızı vardı bugun geçti çok şükür. İlk gün çok hissetmiyosun ikinci üçüncü gün çok ağrıyor
Zafsim0801 kucukfindik geçen hafta yaptırdım çok az acıyor asıdaaan sonradaaa sadece yatarken üstüne acıdiiibasja biseyiii yok
Aysn6767 kucukfindik herkeste aynı olmuyor canım ben 2 dozuda oldum ne bi sızı ne ağrı hicbir sey olmadı. Ama genel yan etki kolda gecici ağrı yapması
Nuray23 kucukfindik herkesin hissi farkli oluyor. Cok sukur bende agri sizi hic bisey olmadi. Ben 18.haftanin icindeyken yaptirmistim ilk dozu. Insallah sizde kolay gecirirsiniz👍
kucukfindik Iremelasengun yaptırdm ben De umarım ağrı felan olmaz. Ebem ağrı olursa buz koy kolonya ile silebilirsin dedi