Berfin2121 kuzum detay düşünme üzer kolay değil benimde kürtaj olmasaydı 3 aylık kucağımda olacaktı ama ben kendimi böyle düşünüp üzmek istemiyorum tabi birazda zamanla böyle düşüncelere vardım ilk olduğunda berbattım zor topladım. Tam 9 ay kürtajdan bu yana ve 2 ay korundum 7 ay sonra zorla gebe kaldım zaten doğudayım hastane falan zor bu yüzden de sevinememiştim korkudan gebeliğime bu da düşük oldu. Umutlarım tükeniyor ama hayatımı böyle zehirde etmek istemiyorum. O yüzden önüme bakıcam iyi olucam gebe kalmaya tekrar calısıcam. Rabbim bebek isteyen herkese versin. İmtihan etmesin inşallah kuzum.