Kızlar beta değeri düştüğü için düşük yaptım. Ama henüz düşüğü atamadım. Acaba düşükten sonra hemen hamile kalan oldu mu. Düşükten sonra korunmaya gerek var mı bi kaç ay? Yoksa hiç vakit kaybetmemeli miyim? Aslında 2 kaybım oldu beklemek istemiyorum.