Durucukkkk aynen duru hanım sigarayı bırakmak annelik vazifesi anlamında bebeğinin sağlıgını düşünmek anlamında fedakarlık dedim , sanırım sigaradan vazgeçemeyen anneler resmen linç etmek için uğraştı , sigara kullanmak bebeğe en büyük zararlardan biri iki iki daha dört bunun başka izahı yok , benim fedakar yada ne kdr iyi anne oldugumu göstermiyormus bu hareket, ne alakası var ben cok iyi anneyim en mükemmel benim ben olucam diye birşey söylemedim ki herkes kendine göre annedir , konu çok çarpıtılmaya calısıldı anlayısınız için teşekkürler