Jldozgn ben 15 yaşından beri saçımı sarıya boyatan biriyim hanfendi , dolayısıyla boyanın kokusundan bile doğal olup olmadıgı anlaşılıyor benim zaman harcamam daki sebep anneler galyana gelipte devam etmesin riske girmesin erken doğum riskine girmesin , doğal organik boyalar bu sonucu doğurmuyor, tabikide herşeyin başı allah ama tedbir bizden takdir allahtan , siz resmen kuyaslanmaması gereken iki şeyi kıyaslıyorsunuz , benim yazdıklarımda hiçbir kötü birşry yok , siz böyle konusarak anne adaylarına kötü örnek oluyorsunuz o yüzden bu tartısma daha fazla uzamasın hepimiz hamileyiz ve geriliyoruz tamamen farklı düşüncelerdeyiz belli , size iyi aksamlar