BurhanFatma Cileklimilkshake34 canım ben de 34+3 üm 3 Ocak olarak söyledi doktorum değişmezse inşallah
Cileklimilkshake34 L183 dün 34+4 tüm bana 4 ocağa gün verdi doktorum . Daha erken gelirse alcaz tabii ki ama planımıza uyarsa bebek 4 ocak doğum gerçekleşir dedi🤩 bakalım hayırlısı insallah 🤗
BurhanFatma Cileklimilkshake34 günümüz aynıymış bakalım Ocak tan önce gelmezse günümüz belli artık çok az kaldı 🥰
Aybuke1 Cileklimilkshake34 bende kendi isteğimle sezeryan olacağım nasipse yarın doktor randevum var 33.haftadayım bende soracağım eğer tahmini bir gün verirse haber veririrm sizede 😊