Szsz benim kese etrafında biraz kanama var diye düşük ihtimaline karşı bu ilacı verdi. Şöyle bir yorumlara da baktım da uyku yaptığını söyleyenler için bir tavsiye vereyim. Doktorum uyku ve sersemlik yaptığı için ilacı gece yatarken içmemi tavsiye etti bende gece yatarken kullanıyorum ve o yüzden pek problem olmuyor. Sizlerde dilerseniz gece için doktorunuzla da görüşün isterseniz içiniz rahat eder en azından. En azından uyku sersemlik gibi problem yaşamazsınız gün içinde