Szsz korkmanıza gerek yok ama progesteron hapı düşük tehlikesinde veya bebeğin rahimde tutunabilmesi için veriliyor. İlk üç ay bende kullandım ağızdan değil vajinal yoldan aldım ilacı yan etkisini daha az hissedersiniz doktorunuzda söylemiştir zaten. Ama dinlenin yatın bol bol iş yapmayın ilacı aldıktan sonrada hemen kalkmayın ilaç bir emilsin yoksa hemen akar hap düzenli kullanın