Kızlar yaklaşık 10 ay önce suyu gelmiş biri olarak sızıntı şeklinde gelen bir şey olmadığını söyleyeyim size 🙂 onu çişten veya akıntıdan ayırmamanız mümkün değil. Geldiği zaman ay suyum geldi diye anlayarak panikleyeceksiniz zaten 🙂 korkmayın sudan gelse bile bebek 48 saat karnınızda yaşayabilir. Çok kötü kokusu olan , çiş kadar akışkan olmasa da akışkan, çok şeffaf ve garip kokulu bir sıvı. Benim şansa tuvalete çişimi yapmaya girdiğimde gelmişti.