Pnrmhmmd canim benim yengem suyu gelmis ama fark edmemis bebegini icinde bekletti simdi iki aydir bebek kuvezde ve dktorlar pek bisi demiyo ve tabi dktrlarinda sucu var normal dgumi beklediler suni sanci falan verdiler en aonunda kalbi yavaslayinca sezeryana aldilar o yuzden gt bi en azindan kafan ve icin rahat ederr bizede haber ver ins korkma ayricadaa... Bebegini kucagina alacaksin
😊