Durucukkkk İyi yapmışsınız internette baktım kortizon ilaçları kadınlarda kısırlık yapıyomuş,erkek kadın aynı işte demek etkili ilaçlar gerek duymadıkça kullanmayın o zaman umudunuzu hiç bir zaman kaybetmeyin Rabbim ol der ve olur biz şuan ek takviye(opstravent)çinko ve solgarın L arginini kullanıyoruz 🥰 zeuciti de burdan bir arkadaş önerdi ona da bu ay başlayacağız betten araştırma yaptım baya etkili bir ilaçmış kullananlar baya memnunmuş 🥰darısı tüm isteyenlere içinde de bize 🤲