Sizin b de düşükmüş öncelikle eşini çok iyi besleyeceksin kafandan çocuk mevzusunu çıkar eşini sakın sitrrse sokma sitres önemli eşine sabah bir tabağa sütü bırak geniş bir kase olsun içine organik bal yada polen onun içine yarım avakafo,bir muz,nar havuç ve yulaf yedireceksin çig fıstık balık et hindi göğsü,yumurta,portakal sade maden suyu siyez bulgurundan pilav yap her akşam bir tabak yedir organik bal polen mutlaka al ek olarak çinko la arginin klomen ve zeucit denen bir takviye var onu araştır ondan baya çocuğu olan ben bu ay başlatacam eşime bunları yedir içir üç ay sonra test yaptır bakalım bir gelişme var mı sakın takma kafana sitres bu işin düşmanı sende folidoce denen bir folik asit var onu al ve ovülasyon testiyle dene Allahın izniyle düzelecek bizimde çok kötüydü düzeldi kimyasal gebeliklerim oldu Allah büyük 🥰🤲