İyi akşamlar kızlar, moralim bozuk biraz aslında çok, 11 haftalık hamileyim ilk zamanlarda açık kahverengi akıntım olmuştu doktor progestan verdi kullandıktan sonra geçti şu 1 2 hafta bitmişti ilac bende daha sonra almadım, bugün le itibaren 4 gündür koyu renkte kahverengi akıntım gelmeye başladı salı günüde randevum var, ama ben çok korktum Eşime aldırdım dün ilacı kullanmaya başladım bu akşama doğruda azaldı akıntım ama kan gibi veya pembe vs değildi, ağrım hep vardı benim öğrendim öğreneli belim karnım hep ağrımıştır, akıntım azalmaya başladı ama içimde kötü bir his var sanki kaybettim gibi bir his var, ama kaybetmek istemiyorum 😢 çok okuyoruz muayeneye gittiğimiz de 2 hafta önce 1 hafta önce kalbi durmuş diye böyle bişi olsa anne hisseder mi, ben onu kaybetmek istemiyorum