Gamze1duru canım bunlar olmasın diye çocuk yapmıcaksın sonuçta değil mi ? Ayrımcılığı yapanın ayıbı kendine. Ailelerin de her istediği hemen yapılacak diye bir kanun yok. Hem yeni de evlisin daha. Bence acele etme gerekli TÜM kontrollerinizi olun eşinle beraber hala bir sorun yok diyorlarsa da Rabbimin bir bildiği vardır de . Bana 18 yaşında kısır kaldın dediler geçmişi çok uzun. Ben evlenmeyi bile düşünmedim. Eşim ikna etti evlendik tedavi gördüm ikizlere hamileyim çok şükür. Herşey Allahtan gelir sıkma kendini.