Gamze1duru aynı durumdaydım bende , asla pes etme … Çatlatma iğnesi vs herşey yaptı doktorum .. en son aşılama yöntemi denedi, 15 gün sonra hamile olduğumu öğrendim .. doktorum aşılamadan önce tuttuğunu söyledi 😍😍 bence sizde denemelisiniz… Ve çatlatma iğnesi vs yapıldığında evde hep uzan, ilişkiden sonra beline yastık yok öyle uzan 15 dk falan… Düzenli ilişkiniz olması çok önemli… Asla pes etme dularım seninle 🌸💞💞