Sibelezgi yesim-1 ben tuzlu eksi tursu yerdim herkes erkek derdi ama kizim olacak bence degisken bi durum 😁
yesim-1 Minasueda bende öyleyim çok tatlı severdim ama şimdi midem kötü olunca turşu yiyorum düzeliyor herkes kızın olacak diyor bakalım nasip ♥️
MSBebek yesim-1 deli gibi turşu ekşi yedim sürekli erkek olucak hayırlısıyla 😃 smdi 4-5 inci aydan beri tatlı deli gibi 😃
Ayseguldt yesim-1 ben ekşi turşu hepsinden tiksindim hiç yemedim canımda çekmiyo sürekli tatlı istiyo canım ama kız bekliyorum
Defneninannesi19 yesim-1 turşu çok yemiştim ilk gebeliğim de bebeğim kız ikinci de tatlı çok seviyorum erkek bilmiyorum etkili mi ama kızım da ekşi acı bayılıyordm acı biber turşusu 😬