Selma23 yesim-1 doktor kız dedi ama bir turşu yedim ki sormayın bende çok merak ediyorum durum herkeste aynı mı ☺️
Destina16 Ayyyy ne yedim Ne yediimmm. Annemin kendimin turşu bidonları bitti o derece yedim🤭 ilk zamanlar hep.eksi tuzlu yedim. Veeee bir kızım olacak Allah’ın izniyle inşallah
Asunn21 Ben ilk başlarda hep tuzlu ve ekşi yedim üç dört aya kadar şimdi ise tatlı ve cinsiyeti kız büyük ihtimalle
Minasueda yesim-1 valla ben tatlı seven biri olarak hamilelikte nefret ettim hep ekşi tuzlu aşeriyordum ,26 haftalığım şuan ve nasipse oğluşum olacak …o hurafe bilgi bende önemini kaybetti durum böyle olunca ☺️
yesim-1 Minasueda bende öyleyim çok tatlı severdim ama şimdi midem kötü olunca turşu yiyorum düzeliyor herkes kızın olacak diyor bakalım nasip ♥️
yasemin333 yesim-1 bulantı ve kusma zamanlarımda turşu ve limon yiyordum tatlıdan midem bulanıyordu cinsiyet erkek 19 haftalık olduk yine turşu falan yiyorum ama tatlı da yiyebiliyorum artık 🐣
Mrv24 İki gebeliğimde de ilk haftalar turşu istedi canim hep yiyordum. Biri kız diğeri oğlan. Ama oğlanda sonradan tursudan tiskindim tatlı istiyor hep alakası varmıdır bilmem:)
aselsura123 Erkek💙 en çokta lahana turşusu yiyorum bide ekşi çok yiyorum mesela limonu tuza batırıp yemek çok güzel 🤣🤣🤭
zynpcknn aselsura123 ay valla gerçektn de çok güzel ikisini birlikte yiyince çok mutlu oluyorm cinsiyet erkek☺️
Gizememir08 Yorumlara göre yediğimiz içtiğimize göre belli olmuyor cinsiyet herkeş ayrı birşeyler demiş 😄