Doktora gittim kızlar gebelikte normal endişelenme dedi gaita,idrar ve kan tahlili yaptık temiz çıktı. Kanama falan görünmedi çok şükür 🙏. Allah korusun eğer başınıza falan gelirse normal kabul edin çünkü gebelikte normalmiş😊 korkarak gitmiştik eşimle ama hamdolsun bişey çıkmadı. Hepinize çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için