Kızlar utanarak soruyorum ama doktoruma haftasonu olduğu için ulaşamadım. Sizlere sormak istiyorum 23 +3 haftalık gebeyim bugün büyük abdestim hep siyaha yakın renkte oldu. Değerlerim (demir,vitamin,kan) hepsi normal olduğu için ilaç kullanmıyorum doktorumun da bilgisiyle. İnternette demir ilacının yaptığı yazıyordu fakat kullanmıyorum ve rengi gğn boyu siyah, sebebi ne olabilir? Korkulacak bi durum var mı? Acile gitmeli miyim? Yardımcı olursanız sevinirim