Tubasahra Sedaaa1608 http://cin-takvimi.gen.tr/otomatik-cin-takvimi-hesaplama buradan bakın eğer şad tarihinize 14 18 ekleyin mesela 20 subatsa hamilelik ayına Mart girin
misraerol Tubasahra Sedaaa1608 ikiside erkek cıktı bakalım gercek olan ney 3 hafta var ogrenmeme sizde ne cıktı
_Mother_ Tubasahra beynim yandı 🙄 normal de otomatik hesaplama yapınca kız diye çıkıyordu ama sizin söylediğiniz şekilde yaptım erkek çıktı benmi yanlış yaptım acaba son adet tarihim 22 temmuz ama hamile kaldığım ayı ağustos diye girdim doğrumudur
Nslhnkr Sedaaa1608 sizin tercihiniz ama 2 li çok önemli hatta ben hem 2 li hem 4 lü ye girdim ayrıntılıya da 18. Haftamda yani bi kaç gün sonra gircem
Tubasahra Nslhnkr Evet benim iki çocuğumdada doğru çıktı.☺️Hatta cinsiyetini bildiğim kişilerde de doğru çıktı .Sadece 2 yada 3 kişide yanlış çıktı oda ya doğum tarihi yanlış yada yumurtlama tarihinde bı sıkıntı olabilir bilmiyorum.
Nslhnkr _Mother_ valla kuzum bi tanıdık söyledi ama hangi değer oldugunu bilmiyorum sorayım sana cevaplayım yada post yap hamişler biliyo burdaki